Caffe Aktywni
Przestrzeń wspólnej aktywizacji młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną i seniorów/ek.
Przestrzeń wspólnej aktywizacji młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną i seniorów/ek.
Łączenie dwóch osób pod jednym dachem. Jedna posiada wolny pokój i zaprasza drugą do swojego domu. Druga potrzebuje domu i zostaje lokatorem, który wspiera i towarzyszy.
Program zdobywania tytułów mistrzowskich przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną.
Program wspierania rodziców z niepełnosprawnością intelektualną i ich rodzin.
Niewidzialna Wyprawa to gra planszowa tyflograficzna, w którą mogą grać nie tylko osoby niewidome
Nowy model hospicjum, który dostosowuje usługi hospicyjne do realnych potrzeb osób chorych na terenach wiejskich oraz włącza do zespołu hospicyjnego opiekunki/opiekunów.
Program szkoleniowy, który przygotowuje terapeutów do pracy z OzNI przy wykorzystaniu symulatora niemowlęcia. Symulatorem jest lalka z wbudowanym minikomputerem ze specjalnym oprogramowaniem imitująca zachowania noworodka.
Miejsce spotkań, gdzie osoby bezdomne poznają się z mieszkańcami przy wspólnym gotowaniu.
Ikony-oznaczenia, które ułatwiają orientację w przestrzenni kuchennej osobom z problemami z pamięcią.
Połączenie potencjałów Szkolnych Kół Caritas i Parafialnych Zespołów Caritas. Młodzi i dorośli wolontariusze wspólnie odwiedzają seniorów.
Wsparcie osób po zabiegach amputacji udzielane przez osoby dotknięte takim samym doświadczeniem.
Dydaktyczna gra planszowa, którą można wykorzystać do prowadzenia zajęć na temat szeroko pojętej seksualności człowieka dla osób z niepełnosprawnością intelektualną.