Arbuz Mobilny Uniwersalny
Kultura, sztuka i pomoc, która szuka odbiorców i do nich dociera.
Kultura, sztuka i pomoc, która szuka odbiorców i do nich dociera.
Narzędzie włączającej edukacji teatralnej, dzięki której osoby o szczególnych potrzebach (osoby z niepełnosprawnością wzroku oraz g/Głuche i słabosłyszące) mogą się twórczo rozwijać, a w dalszej perspektywie podjąć pracę w zawodowym teatrze.
Przestrzeń wspólnej aktywizacji młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną i seniorów/ek.
Jak stworzyć miejsca włączające? Proste rozwiązania dla kawiarni, bibliotek, muzeów, domów kultury i innych miejsc użyteczności publicznej, które czynią je miejscami dostępnymi i przyjaźniejszymi dla osób z niepełnosprawnościami.
Łączenie dwóch osób pod jednym dachem. Jedna posiada wolny pokój i zaprasza drugą do swojego domu. Druga potrzebuje domu i zostaje lokatorem, który wspiera i towarzyszy.
Program zdobywania tytułów mistrzowskich przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną.
Program wspierania rodziców z niepełnosprawnością intelektualną i ich rodzin.
Niewidzialna Wyprawa to gra planszowa tyflograficzna, w którą mogą grać nie tylko osoby niewidome
Nowy model hospicjum, który dostosowuje usługi hospicyjne do realnych potrzeb osób chorych na terenach wiejskich oraz włącza do zespołu hospicyjnego opiekunki/opiekunów.
Ikony-oznaczenia, które ułatwiają orientację w przestrzenni kuchennej osobom z problemami z pamięcią.
Połączenie potencjałów Szkolnych Kół Caritas i Parafialnych Zespołów Caritas. Młodzi i dorośli wolontariusze wspólnie odwiedzają seniorów.