PoMOSTy
Jak wzmocnić sprawczość i inne kompetencje społeczne wśród młodzieży oraz postawy mentorsko-liderskie kadry opiekuńczo-wychowawczej w pracy z młodzieżą.
Jak wzmocnić sprawczość i inne kompetencje społeczne wśród młodzieży oraz postawy mentorsko-liderskie kadry opiekuńczo-wychowawczej w pracy z młodzieżą.
Przewodnik dla rodziców mierzących się z diagnozą dziecka.
Łączenie dwóch osób pod jednym dachem. Jedna posiada wolny pokój i zaprasza drugą do swojego domu. Druga potrzebuje domu i zostaje lokatorem, który wspiera i towarzyszy.
Jak stworzyć miejsca włączające? Proste rozwiązania dla kawiarni, bibliotek, muzeów, domów kultury i innych miejsc użyteczności publicznej, które czynią je miejscami dostępnymi i przyjaźniejszymi dla osób z niepełnosprawnościami.
Model edukacyjny włączający osoby z niepełnosprawnością intelektualną w przestrzeń publiczną, wspierający rozwój samodzielności, korzystanie z komunikacji w przestrzeni miejskiej i integrację społeczną w oparciu o nowe technologie.
Program szkoleniowy, który przygotowuje terapeutów do pracy z OzNI przy wykorzystaniu symulatora niemowlęcia. Symulatorem jest lalka z wbudowanym minikomputerem ze specjalnym oprogramowaniem imitująca zachowania noworodka.